Viktig ved bestilling av varer

FØR DU LEGGER INN DIN BESTILLING

For at pakken din skal komme trygt og raskt frem, er det viktig at adressen og navnet ditt står tydelig på din postkasse. Hvis ikke vil ikke posten levere pakken i postkassen og pakken vil da bli returnert til oss igjen innen 3 uker.

 

KUNDENS ANSVAR OM RIKTIG ADRESSE

Det er kundens eget ansvar å skrive rett adresse. Kunden må sjekke om adressen stemmer ved utsjekk og betaling. Det er dessverre ikke mulig å endre adresse etter at ordren er lagt da ordrene pakkes tidlig neste virkedag fra vårt lager.

Det er svært viktig at postnummer og gatenummer stemmer, da Posten er meget streng på at disse må være korrekte. Vi fraskriver oss ansvaret om kunden ikke har oppgitt korrekt adresse og vil da vente på en evt retur fra Posten før vi sender ut pakken på nytt. Kunden må selv stå for portoutlegg for ny utsendelse. Kunden kan velge å angre kjøpet, men porto blir da trukket fra ordresum før tilbakebetaling.

C/O adresse viktig om du bor på annen adresse enn din folkeregistrerte

Bor du på en C/O adresse er det viktig at du får med fullstendig navn på den som er folkeregistrert på adressen.

Eksempel:

Jesper Hunter (ditt navn)

C/O Petter Hansen, Gåsesvingen 12 (den du bor hos + gate/veinavn)

 

RABATTKODE

Du legger inn rabattkode i handlekurven, før du kommer til kassen. Der finner du et rabattkodefelt som det står "legg inn rabattkupong", der skriver du inn koden du har og trykker på "bruk". Da vil koden aktiveres på ditt kjøp. Dette må gjøres før du trykker deg videre inn til kassen for å fullføre kjøpet ditt.

 

KAN JEG KANSELLERE/ENDRE MIN BESTILLING?

Vi ønsker å levere pakken din så raskt som mulig, og vårt system på lageret starter å behandle din ordre umiddelbart etter bestilling. Det er derfor ikke mulig å gjøre endringer eller kansellere en ordre etter bestillingen er lagt inn.

 

NÅR SENDES BESTILLINGEN MIN?

En e-post sendes til deg så snart pakken din sendes fra vårt lager.

Har du ikke mottatt bekreftelser innen rimelig tid, kan det være at de har havnet i søppelpost/spamfilter.

 

HVOR ER PAKKEN MIN?

Sporingsnummer finner du i e-posten du mottar når varen sendes fra vårt lager. Trykk på sporingslinken og følg pakken der.

 

KUNDEKONTO

JEG VIL OPPRETTE EN KUNDEKONTO?

Klikk på “Min kundekonto” på øverste linje på nettsiden, og deretter på “Opprett ny konto”. Fyll inn dine opplysninger og trykk på “Registrer kundekonto”.

 

JEG HAR GLEMT PASSORDET MITT?

Klikk på "Glemt passordet ditt?". Skriv inn din e-post adresse, så vil vi sende en bekreftelseslink for å resette passordet ditt.

Hvis du aldri mottar en e-post med nytt passord, er det mest sannsynlig for at du ikke har noen kundekonto og har da handlet som gjest tidligere.

 

BETALING

I samarbeid med Klarna Bank AB tilbyr vi Klarna Checkout med fakturabetaling, delbetaling og kortbetaling for privatpersoner og bedrifter. Ordrebekreftelse og faktura/betalingsbekreftelse fra Klarna vil bli sendt til din e-postadresse når pakken din sendes fra oss. Betalingsfristen for privatfakturaer er 14 dager. For komplette vilkår, se Klarna.no.

 

BEDRIFTSFAKTURA - EHF

Som bedriftskunde kan dere søke om fakturakonto hos oss via Kontakt@uthuse.no. Kredittvurdering vil bli foretatt av private foretak. Offentlige etater blir automatisk godkjent etter søknad.

Om ønskelig sendes faktura i EHF-format eller per e-post i PDF. Dersom fakturaen ikke betales innen forfall sendes det ut en betalingspåminnelse, og om heller ikke denne betales, går fakturaen til inkasso.

Merk at fakturakjøp gjort som privatperson ikke kan konverteres til bedriftsfaktura.

Din norske spesialbutikk på nett. Vil du ha oss her i morgen, bruk oss i dag!